Weer niet wandelen dit weekend, 25 en 26-11-2023


Vorig weekend, 18 en 19 november 2023, waren er geen wandeltochten in de buurt van Alkmaar. Bovendien had ik op zondagmiddag een feestje, een verjaardag van een collega, in het Alkmaars Koffiehuis. En dus verheugde ik me op de Sint Nicolaaswandeling van wsv. De Haringstadters in Enkhuizen, die dit weekend plaatsvindt. Helaas, ook hier kan ik niet naartoe. Reden: Corona! Hoewel je er bijna niemand meer over hoort, is het er zeker nog. En waarschijnlijk heb ik mijn portie op dat feestje meegekregen. Keelpijn, hoofdpijn, oorpijn, een loopneus die soms ook dicht zit, beetje verhoging, lamlendig, weinig energie en ik ben vaak moe. De coronatest liet een vaag rood streepje zien bij de “T”. Ik ga er dus vanuit dat het raak is. Dan maar goed uitzieken en hopelijk kan ik het eerste weekend van december weer gaan lopen. Maar ja, waar dan? Dichtstbijzijnde tocht is in Geldermalsen en dat is ruim twee uur reizen (enkele reis) voor een wandeling van vijfentwintig kilometer. Ik moet er nog even over nadenken…

Over Roland Weyers

Interesses: wandelen, speciaalbier, internet, geocaching, EHBO, fotografie
Dit bericht werd geplaatst in Hobby en getagged met , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.